пʼятницю, 17 травня 2013 р.

Пасхальні корзинки / Paniers de Pâques

Привіт-привіт!!!

Закинула я трохи блог останнім часом, тож поспішаю показати вам великодні корзинки, а то сезон вже закінчився давно, ще трохи, і зовсім буде неактуально)))))

Отож, кошики з крафт-паперу, зроблені за цим МК , який я знайшла завдяки рубриці "Цікаве за тиждень" від "ЗробиСама" 

Aujourd'hui je viens vous montrer (trèèèès tardivement, je l'admets)))) les paniers de Pâques, faits en papier-craft recyclé d'après ce tutoriel pour tous les enfants de la maison 


ці кошики - це подарунки від великоднього зайчика для наших діток, але так як робили ми ïх з донечкою, прийшлось хитрувати - зайчик приніс шоколадні яєчка і цукерки, а ми з донечкою напекли і додали від себе шоколадного печива)))) 
ще доня сама зробила і підписала ярлички в формі яєчок
ну і трошки декору...

і наостанок фото печива - я часто печу  cookies, але цього разу вони вишли особливо вдалі, потріскані (так має бути, але вдома вони чомусь тріскаються не завжди), хрумкі ззовні і м'які всередині, ням! давно це було, а тепер знову нагнала собі апетиту, піду спечу ще порцію)))))


Залишаю вас, постараюсь не пропадати так надовго, але останнім часом інші приоритети, на інтернет часу зовсім нема, хіба на фейсбук забігаю час від часу....
Цьомчик усім!!!
P.S. Як у вас травень? в нас дощі не перестають і холодіна, бррр, ще трохи і осіння хандра почнеться((((


11 коментарів:

  1. привет, пропаже )))) красивый декор!

    ВідповістиВидалити
  2. рада тебе бачити-чути))) а в нас, навпаки, сухо, сонячно, спекотно, вже так хочеться дощику!... ну, і не можу я втриматись, щоб не попросити рецепт! твої рецепти дуже люблю, бо вже перевірено, що вони вдалі))) та й ти так смачно-гарно завжди розповідаєш про якусь страву, ням-ням! отож, будь ласка, поділися рецептом(можна мені в соц.мережі написати, але я думаю, що не тільки я тобі буду вдячна за нього!!!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так, так, я теж хочу цю смакоту. Чекаю рецепта)))

      Видалити
    2. дааа, кльово вам, а ми мезнемо, чаєм з печеньками рятуємся)))) напишу якось і вам рецепт)

      Видалити
  3. А в нас спека. Не проти тішки освіжаючого дощику. Але, як 3авжди буває, то як почне лити (((. Поки насолоджуюся теплом )))

    Кор3иночки суперові. Теж щось таке планувала, але якось 3 часом домовитися не можу ))). Добре що хоч кошечок декорувала. А ви 3 донечкою просто молодчинки!!! 3доров"ячка усій родині!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юля! мені теж важко з часом домовитись - насправді ці корзинки були до католицького Великодня (я просто пізно в блог викладаю))), а до нашого я по-нашому готувалась, також традиційний кошик з крашанками і пасочкою...

      Видалити
  4. Красиво ви підготувались до Великодня!Молодці!
    не пропадай на так довго;)

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт, ура! Часом заходь, ми ж чекаємо:) Гарні кошички, молодці ви з донею! Декор теж дуже сподобався, ми теж розвішували таке всяке по хаті:) Ну а печиво - ууу, яке ж гарнюще і потріскане! Давай свій рецепт. Ти колись писала щось про це печиво - але, здається, рецепта так і не дала:)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Олечка! в нас теж по всій хаті висіло - на ручках від дверей, на люстрах і всюди, де були гачки, я хоч і багато сфотографувала, але вирішила що пост і так довгий))))
      а щодо печива, то так, про cookies я вже говорила, бо я ïх печу часто (це наше улюблене сухе печиво), але говорила, певно, про ванільне з краплинками шоколаду, бо саме цей рецепт пекла вперше; напишу вам на днях :-)

      Видалити