пʼятницю, 24 травня 2013 р.

Листівки до дня народження / Cartes d'anniversaire

Завтра моє сонечко знову іде на день народження, і ми знову зробили разом листівку. Вже можна сказати традиційно (попередні тут і тут) з цифрою, яка вказує на вік, але цього разу без зірочок, а з вітрячком))) прикольно, що Емма до дівчаток теж на дні народження ходить, але листівки ми чомусь робимо тільки для хлопчиків, для дівчат вічно щось на заваді))))

Листівка одинарна, так як зворотня сторона аркушу в блакитну полоску (видно на фоні і на вітрячку), то воно гармонійно виглядає і, до того ж, там Еммі легше підписати листівку рівно по лініях.
Робили за скетчем від АртУголка, який вже сам по собі готова листівка, тому ми прочитали його буквально, і доні листівка дуже легко зpобилася, практично все ïï руками)))) Дуже сподобалось ïй робити вітрячок, вони такі популярні в декорі, на капкейки, гірлянди і все таке, що я навіть сама собі здивувалась, чому ж ми раніше ïх разом не робили?

І ще одна листівка, яку я мала б давним-давно вам показати, також до дня народження - зроблена до травневого завдання Штампоманіï, де я була запрошеним дизайнером. Завдання триває до кінця місяця, так що, якщо ви ще не встигли взяти участь, гайда робити листівку з чистого листа!!!
Я коли почула про чистий лист, одразу уявила собі штампінг, достала гарний візерунчастий фоновий штамп, який я ,здається, ще і не використовувала, і заштампувала ним фон... але то вийшло якось занадто, а часу на експерименти було обмаль ( в мене ж все завжди в останній момент, хоч і стараюсь викорінити цю нестерпну звичку, та щось не дуже виходить((( в скрапі особливо), то ж вирізала з того штампованого фону рамочку і "посадила" іï на тиснення. Сама по собі листівка вишла милою, але фото, ууу...

Я взагалі-то за останній рік повністю закинула фотошоп для редагування фото, а роблю це виключно через он-лайн редактори (що для мене набагато практичніше), і от починаю в них розчаровуватись, бо з'являється в них іноді нечіткість, хоча з фотоапарату фото нормальне... так що буду перепрошувати свій старий комп'ютер, а ви поки вибачайте за якість фото(((
Цьом всім!!! Так хочу на теплу сонячну Украïну, бо в нас жах, що робиться, заливає нас дощем неперервним, та ще й температура вище +10 не піднімаєтсья, зазвичай нижче... Так що ми знову подоставали зимові куртки і чоботи, включили опалення і сумуємо за сонечком... Я обновила літній гардеробчик, шафа радіє, бо все лиш для неï, нема куди то все носити)))

6 коментарів:

  1. Дуже класні листівки!
    Тань, не сумуй, в нас теж дощі, хоча температура трішки вища +16

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Ліля!сумно не від того, що десь краще, а від того, що в нас сіро і мокро)))))) коли дитина питає, коли ж весна буде, а насправді вже через тиждень весна закінчиться! так що нехай дощі від нас і від вас ідуть туди, де городи і сади сухі, а до нас сонечка! багато-пребагато))))

      Видалити
  2. Веселенькие открыточки) Ты стала редко появляться в блоге)
    У нас до 35 поднимается температура, жара и пыль) Отдавайте нам дождик, хоть на чуть-чуть))

    ВідповістиВидалити
  3. Гарні листівочки, і доня просто молодець! Вірю, що і у вас засяє сонечко і шафа буде змушена поділитися скарбами з тобою :))

    ВідповістиВидалити
  4. Замечательные окрыточки-)Спасибо, что вдохновились нашим скетчем от АртУголка!

    ВідповістиВидалити
  5. Танюшка, листівочка такий позитивчик ))) ті вітрячки дійсно чудові )) я теж на них давно задивляюсь, але ні разу не пробувала )))

    ВідповістиВидалити