четвер, 7 лютого 2013 р.

Валентинка + новини


Привіт, дівчата!
Два тижні мене не було.... а все через комп'ютер, який нас підвів(((( в один чудовий момент відмовився включатись, і все тобі, вперше в житті прийшлось звертатись до спеціалістів)))) але добре, що вже все гаразд, і ,головне, всі наші файли на місці!
це мені звільнило масу часу)))) яким я скористалась, щоб нарешті розібрати/обладнати свій скрап-куточок. Купила кубічну шафу, поставила стіл на місце... думала, що коли меблі будуть, буде мені мотивація, щоб порозбирати ящики, та все ж нудна це робота)))) До того ж вирішила не тільки розбирати і складати, але і перебрати заодно, відкласти те, з чим я вже точно не буду працювати. І, знаєте, нівроку купа получилась)))) Але як бонус - знайшла і таке, про що давно забула, що є в мене таке))) Ще не все закінчила, треба докупити собі коробок для сортування і ще дещо, але все ж покажу вам кусочок 

Стіл в мене як парти колись були - під нахилом і відкривається, що дуже практично, всередину я складаю всі початі проекти (які в мене завжди є, я рідко роблю якусь роботу за раз від "а" до "я"). Hа фотo роблю якраз листівку дитячу, народилась в мене племінничка манюня тиждень тому))) 


Ще минулих вихідних в нашому місті проходила міжнародна виставка товарів для хоббі Créativa , сходили з подружкою. так кльово, коли є реальні друзі, які розділяють хоббі, а не тільки віртуальні)))) Ми провели чудовий день, а ввечері до нас приєднались ще декілька подруг, сходили всі разом в ресторан, на танцюльки))) так класно було, що вирішили робити це регулярно, вже намітили нову дату (добре, що чоловіки у всіх хороші, сидять з дітками без проблем). Єдиний "недолік" в такому спілкуванні це те, що ділитися враженнями в блозі потреба сама собою відпала - раніше я б вечір просиділа редагуючи фото з виставки, а тепер не хочу, все вже обговорила з подругою... Навіть покупочки лінь фотати))) 

Одночасно з Créativa в тому ж виставочному центрі проходив салон-виставка шололаду також, я, як велика шололадна лакомка, не могла пройти повз, може звідти потім покажу кілька фоточок)
накінець покажу вам ще валентинку - думаю, вона буде єдина цього року... а що, коханий в мене теж тільки один)))) напис означає "життя таке прекрасне з тобою". Вже зараз бачу, що поки фотографувала, "загубила" стразинку з іншоï сторони від напису.... ви на що ïх клеïте? добре тримаються? моя на клейкій основі + я ïï посадила на капельку глоссі, і все рівно облетіла(((( може перефотографую потім, бо і фото не дуже, але поки показую так, бо термін в листівки в "C&S" від "Зроби Сама" закінчується завтра)))

Завдання # 22. Листівки в стилі Clean & Simple | Чисто і Просто



а також візьму участь в завданні "Все включено" від Киïвського СкрапКлубу

5 коментарів:

  1. Дуже класна листівка!А від твого робочого куточку балдію)))Мрію про таке!

    ВідповістиВидалити
  2. Эх,как бы я хотела на такого уровня и размаха выставку попасть..Хотя пределом мечтаний остается все таки CHA)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну, Créativa - это выставка не только скраповая, а рукодельная, а на CHU только скрап, к тому же все новинки, в этом плане интересней точно!

      Видалити
  3. Хорошенькая открыточка получилась =) Настоящий симпл =)
    Рабочее место у Вас очень нравится, уютное =)
    Спасибо за участие в задании от Киевского Скрапклуба =)

    ВідповістиВидалити