середу, 10 жовтня 2012 р.

Малюки і шоколад






Арт-Шпаківня пропонує показати фото малюків з шоколадом - підтримую рух))))

















Шоколад - це наші наюлюбленіші ласощі, від першого куштування і до сьогодні))) що б ми не готували - чи то печиво, чи торт, чи пиріг чи ще щось, воно МУСИТь бути шоколадним, а якщо не шоколадне, то шоколадом полите))))

Я вибрала делікька старих фото Емми з шоколадом, з тих, що я точно знала, де шукати, щоб не переривати усі папки)))

отож, перший ДН. тортик Емму не дуже цікавив, а от шоколадний крем ще й як!
                                                                               ***
на друге ДН був торт з шоколадно-апельсиновим муссом, стояв він собі в кухні на столів і чекав гостей... а Емма подумала собі, шоо негоже частувати гостей невідомо чим і вирішила спробувати))) взяла ложку і давай талувати)))





на наступних фото вже нам 3 рочки, і так ïсти шоколад - це вже класика жанру))) а чого ж дрібничити))) коли мало однієï плитки (а то шоколад французький, в них плитки не по 100, а по 200г!), то можна і дві)))


таких фото ще багато, але не пам'ятаю точно в якому віці і, так як я зберігаю фото по датах, не знайду одразу, де вони...

P.S. Щось мене блоггер мучить сьогодні, ніяк не дає зробити, як я хочу ((( то й ну його, вибачайте, та буде так, неорганізовано))))

1 коментар:

  1. ))) Яка маленька солодкоїжка!!
    Дякую за участь у завданні. Арт клуб Шпаківня

    ВідповістиВидалити