пʼятницю, 22 червня 2012 р.

Wind of changes - сторінка

Хто давно вже читає мій блог, певне пам'ятає, що якось я вирішила робити ону сторінку в рік про себе, документуючи таким чином чим я живу в цей момент і які в мене плани на майбутнє. Щоб пам'ятати про своï емоціі і звіряти, що ж з тих планів збулось, а над чим ще треба попрацювати))) а може з часом якісь мріï чи бажання стануть несуттєвими чи взагалі смішними, хто зна... Як от про плоттер - колись дуже про нього мріяла, коли купила, не могла ним натішитись, а потім, при переïзді, була в мене нагода його продати, то я так і зробила, відклавши одразу ті гроші, щоб купити собі плоттер на новому місці... Але ось вже рік пройшов, не купила поки, і не знаю, чи потрібен він мені взагалі))) це для скрапу кльова штука, звичайно, але не необхідність... і, я бачу, що дівчата, які мають ïх не так вже і часно ïх використовують... несамовитого бажання мати його більше нема))) так от...

Але відійшла я від теми, ось сторінка :



сторінка про 2011 рік, так як він бже пройшов, то журналінг більше описує подіï, моï відчуття і переживання, плани будуть в 2012))) журналінг ховається під фото. Все на цій сторінці дуже символічно, ніщо не вибрано навмання... так, годинники символізують плин часу, якір - моє бажання осісти на одному місці, квітка (МК) - нагадує мені розу вітрів, хмаринки, як мріï, які здійснюються і звільняють місце новим... Назва Wind of changes прийшла сама собою - це фото з поïздки на море якраз перед переïздом до Франціï, тоді в Криму було прохолодно і вітряно, я багато гуляла по березі моря, обдумувала і планувала наше нове життя і всі маленькі і великі зміни, які нас чекали))) 



Беру участь в тематичному завданні-2 від Happy Moments : морська сторінка з обовязковим елементом, в мене якір.


і в завданні "Цвета моря" від Paper Fun

Більшість матеріалів, які я тут використала, з магазину "Скрап-Лавка"

Деталей не фоткала з метою економіï часу, фото клікабельне, все можна буде роздивитись і так... А я біжу пекти булочки з маком, в нас в школі завтра свято закінчення навчального року на тему "кухні світу" (вірніше, кухні тих народностей, представники яких в школі є), будемо смакувати)))

Па-па і до нових зустрічей!

30 коментарів:

  1. Надзвичайна сторінка! Фото дуже сподобалось, мені, навіть, здолося, що це океан (хоча я його вживу ніколи і не бачила)
    Фон красивущий - як хвиля, що розбивається об камінь.
    І ідея кожного року робити по сторінці дуже цікава.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Олічка!!! то, певно, колір і хвиля викликає асоціацію з окенам, море частіше буває спокійним...
      тільки зараз помітила, що всі бризги залишились з однієï сторони сторінки, треба буде пшикнути ще чуть бірюзи біля слова ""))) з глімером я якраз такий ефект задумала, якщо і в тебе такі асоціаціі виникли, значить все ОК! :-)

      Видалити
  2. Суперово!!! Все таке легке,повітряне)),кольори та деталі дуже красиві! Ти на фоні моря- красуня!!! Бажаю, щоб усі плани 2012))) збулись!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ой, Ліля, так приємно, я ж зашарілась)))) дякую! щоб плани збувались будемо старатись))) і сподіватись, що обставини цьому спонукатимуть)))

      Видалити
  3. Ой, Танюш!! яка то краса!!! сторінка просто фантастика! так і хочеться нею милуватись )) я б таку в рамочку і на стіну ))) такий спокій і релакс )))
    п.с. а я подумала що то Франція )))
    п.с.с. нехай всі плани обов"язково збудуться!

    ВідповістиВидалити
  4. вона мені кольором в інтерєр не вписується))) бути ïй в альбомі))) дякую, Оксана!

    ВідповістиВидалити
  5. Таня! Чудова сторінка!! настільки літня, що аж самій захотілося на море)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Іра! треба настроюватись на літо, може воно почує))) бо в нас поки все дощі... :-(

      Видалити
  6. Танечка, страница очень красивая да еще такая философская.. Пусть все перемены всегда будут к лучшему..

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарне фото і дуже кльово оформлена - одразу ж хочеться до моря!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Люда! хоч море і не головна тема, я рада, що передала атмосферу)))

      Видалити
  8. не могу налюбоваться - такая освежающая страничка! фото очень удачно оформилось)
    пусть все перемены будут только к лучшему!

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красиво!Легкая и изящная работа! спасибо о HSM!

    ВідповістиВидалити
  10. Яка красива сторіночка...така ніжна і приємна...аж на море захотілося...дійсно передає твої мрійливі почуття!
    Деталі дуже цікаві, особливо сподобався фон!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Мартушка!!! менi також дуже подобаеться ефект мiстiв на бiлому фонi - створюеться враження легкостi та невагомостi....

      Видалити
  11. Очень красивая гармоничная страничка! Спасибо, что играете с Paper Fun!

    ВідповістиВидалити
  12. классная страничка! мне очень нравится )))

    ВідповістиВидалити
  13. Какая прелесть..цветочек такой интересный..желаю удачи...

    ВідповістиВидалити
  14. какая красивая страничка..с настроением...смотрю на нее и кажется, что слышен шум волн!

    ВідповістиВидалити
  15. спасибо, девоньки!!! мне очень приятно))))

    ВідповістиВидалити
  16. обаденная! недаром она в топе! супер-страничка!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Танюш, я просто балдю) все малюсенькие детальки мне нравятся) но вот скажи, как ты фон сделала? это маска?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо))) так приятнооо)))) да, соты - это маска + гессо

      Видалити