середу, 28 грудня 2011 р.

Майстерня Діда Мороза

Привіт вам!!!!!
Знаю, знаю, я вже попрощалась з вами до наступного року, але невтерплячки мені показати вам своï витвори, тому показую все таки зараз, бо зараз це все-таки актуальніше, ніж після НР!

Теги, які я робила на подарунки.
 бо, так як діток і подарунків багато, підписувати ïх ОБОВ'ЯЗКОВО!
Тож я вирішила не просто черкнути імя маркером на папері, а зробити щось гарненьке)))
Так як я точно знала, що малих не теги цікавитимуть, а те, що всередині подарунку (і не помилилась, бо всі теги закінчили своє коротке існування в каміні разом з обгортковим папером), вирішила не використовувати жодних розхідних матеріалів, які б шкода було викинути, а лише штампи.
вибрала милі новорічні персонажі від Артеміо (ви вже ïх бачили в цій новорічній листівці); фонові сніжинки від артеміо і інкадінкадо та напис "Joyeux Noël" однаковий на всіх тегах, щоб зберегти єдність.
Всі штампи розмальовувала гліммер містами за допомогою маркера з резервуаром дла води (як я це роблю, показувала тут), шапки і рукавички прикрашала штучним снігом
кольори підбирала під подарунковий папір, він в мене був для хлопців на синьому фоні, а для дівчат на золотому, тому теги теж поділились на "дівчачі" і "хлопчачі", підписувала відповідно срібною і золотою гелевими ручками від руки (що трохи зіпсувало картину), бо жоден з моïх штампів-алфавітів на маленькі теги не поміщався 

щось я розписалась, бачу))) ось вони, спочатку для хлопчиків, потім для дівчаток





фоткала вночі, щоб ніхто не бачив)))) тому ще одне фото при іншому освітленні
наступні фото не дуже по якості, але тут добре видно ніжний блиск містів

ще кілька фото на "коронних місцях"



ну і останнє, якщо вам цікаво, майстерня Діда Мороза))))

Добраніч усім, і, цього разу точно до 2012!!!


4 коментарі:

  1. класні такі!)імена якісь не наші, ага? кудись їдете вгості на новорічну ніч?

    ВідповістиВидалити
  2. Ой як цікаво та чудово!! А я сьогодні запаковувала подарунки і зробила також тегі! Тегі дуже прості, робила щоб швиденько ідентифікувати де чий подарунок! Свою майстерню сфотографувала. фото покажу завтра, якщо цікаво - запрошую у гості ))

    ВідповістиВидалити
  3. Аня, а подарунки вже подаровані (на католицьке Pіздво), тому я і писала, що теги вже згоріли в каміні)))
    IRINKA, обов'язково загляну подивитись на твою майстерню Діда Мороза, дуже цікаво!

    ВідповістиВидалити
  4. Танюшка, з Новим роком вітаю тебе і твою сім"ю!!
    Щастя вам, здоров"я, радості, хорошого настрою, нових приємних моментів і вражень, нехай рік для вас буде вдалим в усьому!!! Здійснення мрій і всього найкращого!! ;)

    п.с. цукерочку мама отримала, але не відкривала )) завтра вона буде в мене )) а все інше напишу в листі;)

    ВідповістиВидалити