середу, 30 листопада 2011 р.

Attrape ma Boule de Neige

Привіт!
Набридло мені робити листівки, деякi так і лежать незакінченні ))) а все тому, що з'явилося в мене враження, що я витрачаю час на щось несуттєве, тоді як стільки фото лежать необробленими і я так хочу робити сторінки!

Ця сторінка з минулорічними зимовими фото (цього року в нас зимою поки і не пахне, температура нижче +10 не опускається :-), до неї буде ще одна з більше фото і журналінгом.
назва Attrape ma Boule de Neige -Лови мою сніжку - французькою - це вина готових алфавітів, вони не завжди складаються в кирилицю



думаю, ви вже впізнали папір - нова зимова коллекція від Les papiers de Pandore (обов'язково загляньте на їхній блог, там прекрасні роботи!) і пам'ятаєте, що її все ще можна виграти в моїй цукерці. До речі, так як до кінця тижня я на пошту точно не виберусь, то можна записуватись ще до кінця тижня!

і, як завжди, деталі: кутики "засніжені" двому пудрами для ембосингу (біла + Silver Snow від Artemio) та штампами Inkadinkado
штучний сніг на буквах і багато кракелюру - він мені асоціюється з морозними розводами на вікнах

сніжинка - пушистик (брадс від Артеміо - можна купити тут)

букви наклеєні одна на одну - створюється цікавий ефект тіні
саморобна троянда в снігу, сніжинка зназу вирізана на плоттері (з минулорічних запасів, бо плоттер я продала ще в липні, перед переїздом)
як я штампую один штамп різними кольорами я вже розповідала

Ще цікаво мені знати, від чого зазвичай залежить ваше натхнення? Бо мені хочеться творити тільки при денному світлі і в сонячну погоду, а так як ми вже тиждень з туману не випливаємо, то повна апатія!((( ще й фото якісь туманні виходять, на комп'ютері гарні а в блозі наче за димкою, ніби фільтр якийсь на них накладається... що це таке?

Всім па, зустрінемся вже взимку)))

11 коментарів:

  1. Все так гармонійно, і колір і фото все в одному стилі, Дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
  2. Надзвичайна сторінка! Фото дуже вдале і всі детальки гарно і продумано підібрані!
    А з натхненням в мене своя особлива історія - воно в мене є, коли можливості щось робити нема і навпаки))) А приходить воно якось спонтанно і так само спонтанно тікає))) Отаке воно в мене непередбачуване і вибагливе ))))

    ВідповістиВидалити
  3. Танюшка, шикарна сторінка, чудові елементи і так все гармонічно поєднано!!
    в нас теж снігом і не пахне ((( і теж +8 ((((
    якась не справжня зима )))
    Олюсь, то напевно в всіх так з натхненням ))) до мене приходить вночі часто ))) коли вже вклалась спати....ае буває таке що піднімаюсь і починаю робити ))))

    ВідповістиВидалити
  4. Страничка - супер!! Мне очень нравится.

    ВідповістиВидалити
  5. Страничка - супер!! Мне очень нравится.

    ВідповістиВидалити
  6. дякую :-)
    в мене на 100% як у Олі, можливо і тому так мало робиться по відношенню до того, що хочеться зробити...а от вночі я не скраплю ніколи, мені хочеться денного світла і нічного відпочинку)))

    ВідповістиВидалити
  7. А ми з натхненням живемо різним життям - особливо воно полюбляє заходити в гості пізно ввечері - коли я вже дуже хочу спати :(.

    ВідповістиВидалити
  8. Такая нежная страничка! Так интересно разглядывать детали на снимках, они сами по себе - отдельный голос в хоре. И так хочется мороза!
    У нас тоже ещё тепло, но солнце за день не успевает заглянуть в окно и это подавляет все творческие порывы. А сегодня прошёл дождь... под вечер,... а вечер уже в 16.00

    ВідповістиВидалити
  9. такая замечательная фотография!!)
    страничка изумительная, просто сказочная)

    ВідповістиВидалити
  10. ".....деякi так і лежать незакінченні ))) а все тому, що з'явилося в мене враження, що я витрачаю час на щось несуттєве, тоді як стільки фото лежать необробленими і я так хочу робити сторінки!"
    цитую тебе,бо сама таке відчуваю...але відчуваю що малий досвід маю...і не зовсім ще розумію що саме хочу робити:альбом малій,нам альбом,.....
    а про натхнення...
    я часто маю,коли всі полягають спати
    але тоді в нашій маленькій квартирці не пошуршиш,бо спати ніхто не зможе....(((

    СТОРІНКА мені дуже сподобалась!Така зимова і вся просякнута любов"ю!Стільки цікавих елементів в ній-цікаво розглядати)))

    ВідповістиВидалити
  11. скоро буде ще, ти недарма чекаеш))) цьомчик вам в Чернівці!

    ВідповістиВидалити