вівторок, 15 червня 2010 р.

Сторінка Clean&Simple

Привіт

сьогодні я до вас з сторінкою А4 в стилі Clean&Simple. Мені подобаються роботи в цьому стилі, але себе я в ньому пробую вперше. Робити таку графічну сторінку було геть не звично, на перший погляд все дуже просто, та насправді все не так. а найбільшої замороки мені завдала назва: по-перше, хотілося по-українськи, я так мало сторінок роблю на рідній мові, по-друге треба було підібрати алфавіт, підходящий в висоту і слово, підходяще в довжину... хотілося передати Еммин азарт і жвавість, коди вона так швидко бігає навздогін м'ячику... вийшло "бігом" в значенні "швидко" і від слова "бігти" :-)

білий фон сторінки злегка збризнутий ніжно-зеленим глімер-містом, на фото не видно. букви висічки затоновані двома видами бузкових чорнил і заембошені.

що стосується решти використаних матеріалів, все просто і видно на фото: папір Fanfreluches design, Nursery baby boy ; брадси MM, Artemio; люверси Artemio; стрічка вже не пам'ятаю якаї марки; квіти Prima; лляний шнур; дирокол "метелик".

Сторінка підходить під палітру блогу "Все о скрапбукинге в Украине".

3 коментарі: