середу, 9 грудня 2009 р.

Листівка до Нового Року

Варто було лише поговорити з друзями про організацію Нового року і мені одразу запахло сніжком і ялинкою і захотілося чогось святкового, з цього настрою вийшла така от листівка на основі з білого картону бумага для декупажу, напис зроблений на золотій кальці, через це чорнило так довго сохне. сніжинки на бумазі для декупажу та основа під гофро-картон теж золоті, але при контакті з вспишкою мого фотоапарату вони посіріли :-( логічно під Дідом Морозом варто було б добавити щось для прикраси, але мені так подобається ця велика сніжинка, що не хотілося її заступати і все що я не пробувала там "приліпити" здавалось зайвим, так що добавила лиш кілька зірочок і усе. Отак от просто, але мені подобається.

2 коментарі:

  1. цікаво вийшло, там по-зимовому. великі сніжинки дуже класні, шкода, що фото їх кольору не передало.

    ВідповістиВидалити
  2. І мені сподобався фон і картинка. Взагалі все сподобалось, крім напису - якось би виразніше, або краще на білому тлі. А взагалі Новорічна!
    Таня, заходь до мене за нагородами

    ВідповістиВидалити