середу, 2 грудня 2009 р.

Коробочки для драже

Щойно пробувала навести лад у своїх скрап-матеріалах і наткнулася на оці коробочки. їх робила не я, в таких у Франції на весіллях драже роздають (як у нас коровай) і ці нам так дістались. їх, звичайно, можна придбати і в магазинах готові, але саме ці саморобні, і вони обидві мені дуже подобаються, тому я їх і зберегла. в першій всю красу робить папір -- він просто шикарний,текстурний, дуже підходить до весілля.

ну а друга робилася для весілля в "польовому" стилі і їх робила моя свекруха (а заміж виходила чоловікова сестра:-)), вона (вони обидві) теж любить усе саморобне. коробочки усі були схожі і водночас різні
до обох коробочок десь є запрошення на весілля і листівки з подякою в відповідних стилях, але щось не можу їх знайти :-) Коли знайду, викладу :-)

3 коментарі:

  1. Да, Настя, я також рада, що в Чернівцях є також любительки скрапу ,хотіла б з вами познайомитись в живу, так що коли будете збиратись з Наташою на скрап-чай, запрошуйте і мене, буду рада :-))

    ВідповістиВидалити
  2. нема :-(( хіба по мейлу tania_bublias@yahoo.fr

    ВідповістиВидалити