пʼятницю, 20 листопада 2009 р.

Новорічні листівки

Кілька новорічних листівок, простеньких, бо всі вони робились вночі, а я в цей час не дуже охоча до дрібних деталей, але вони мені подобаються своєю простотою

Ця зроблена за Яниною листівкою з сніговиком, яка мені дуже сподобалась. Я одразу купила собі такий папірчик, але з моїм везінням через кілька днів Яна виставила у себе в блозі схожий папір для безкоштовного використання :-)) сніжинок у мене не було, то я "посадила" свого сніговичка на зіркову доріжку. на фото зірочки вийшли темними, а насправді вони блискучі срібні. минулого року мені дали в додачу до вже не пам"ятаю чого купленого на Різдв"яному базарі у Франціі цілий пакетик таких зірочок, золотих і срібних, от починаю потихеньку використовувати. всередині листівка прикрашена штампованими сніжинками

А ця листівка трішки зіпсована, буде чорновиком :-) справа в тому, що надпис я писала спочатку ручкою TULIP з золотими блискітками, але блискіток виявилось замало і надпис було погано видно, тому я вирішила замалювати його золотою гелевою ручкою. так теж не сподобалось, а от просто обведене мені до душі, об"ємно і трішки по-дитячому . сніговички з залишків минулорічного подарункового паперу, він глянцевий, тому, знову ж, не дуже на фото.Зірочки, цього разу золоті, теж вийшли чорними знизу :-(

Ну, і ще одна кишенька, тепер візьмусь за теги:-)

3 коментарі:

  1. мені перша найбільше сподобалася, така пташка позитивна!

    ВідповістиВидалити
  2. Мені теж перша й передостання найбільше - такі стильні!

    ВідповістиВидалити
  3. очень красивые ,особенно меня покорила первая!!))такая милая птичка)

    ВідповістиВидалити